خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/25 - 16:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

در جلسه بین اعضای کمیسیون فرهنگی با رئیس سازمان صدا و سیما چه گذشت

سخنگویی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از رویکرد تحولی برنامه‌های رئیس رسانه ملی در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

مجید نصیرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز (سه شنبه 25 آبان ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ابتدای نشست امروز اخبار فرهنگی وهنری مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ اعضای کمیسیون نظرات خود در خصوص اخبار فرهنگی استانی و ملی مطرح کردند.



وی افزود: در ادامه جلسه پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما گزارشی از برنامه‌های پیش روی این سازمان ارائه کرد و همچنین چالش‌ها، ضعف‌ها و نقاط قوت عملکرد برنامه‌های رسانه ملی را برای اعضای کمیسیون تشریح کردند.



نصیرایی تصریح کرد: رویکرد تحولی از جمله شاخص‌های برنامه‌های رئیس رسانه ملی بود که در این جلسه جزییات کامل مورد بررسی قرار گرفت. جبلی علاوه برقدردانی از عملکرد مدیران پیشین این سازمان تاکید کردند؛ نباید به وضعیت کنونی صدا و سیما قانع باشیم؛ باید تلاش کنیم تا رضایت مخاطب ا مروز را جذب کنیم تا نگاه‌ها به سمت ماهواره‌ها و رسانه‌های خارجی معطوف نشود.



سخنگویی کمیسیون فرهنگی یادآور شد: در ادامه این نشست اعضای کمیسیون به مردمی کردن رسانه ملی تاکید کردند.



نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اقتصاد و بودجه صدا و سیما از دیگر موارد بحث شده در این نشست  بود؛ رسانه ملی به عنوان قدرتمندترین رسانه باید به لحاظ اقتصادی خودکفا باشد تا بتواند به بهترین شکل اهداف خود را دنبال کند. در این جلسه مقرر شد سازمان یک پیوست فرهنگی تهیه کند و به کمیسیون ارائه کند. در این نشست اعضای کمیسیون سوالات خود را مطرح کرده‌اند و جبلی پاسخگوی بخشی از سوالات بود و مصوب شد در روزهای آینده جلسات کمیسیون و صدا و سیما به صورت تعاملی برگزار شد.



نصیرایی خاطرنشان کرد: در پایان جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی برنامه مسافرت روز چهارشنبه به استان اصفهان را با هدف بررسی ظرفیت‌های فرهنگی مورد بررسی قرار دادند./



پایان پیام

  • کد خبر : 331422
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار