خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/14 - 13:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
وحیدی با اشاره به بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف:

دانش‌آموزان فناور و نوآور را باید به نیروهای کارآمد جامعه بدل کنیم/ وجود این دانش‌آموزان بزرگترین دارایی کشور است

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، گفت: دانش آموزان فناور و نوآور را باید به نیروهای کارآمد جامعه بدل کنیم.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به فعالیت دانش آموزان علاقه مند در پارک و فناوری دانشگاه شریف، گفت: محصولات تولید شده توسط دانش‌آموزان دهه هشتادی در سطح مدارس و در ایستگاه نوآوری شریف از جمله «رباتیک‌های هوشمند»، «کدنویسی‌های تخصصی»، «بازی‌های رایانه‌ای»، «محصولات راهبردی در مدیریت شهری با استفاده از اینترنت اشیا» و غیره می توانند در آینده با دریافت حمایت های مادی و معنوی به محصولات راهبردی و کاربردی در صنایع مختلف بدل شوند.



نماینده مردم نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، وجود این دانش آموزان را در کشور بهترین و ارزشمندترین دارایی ایران برشمرد و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با حمایت های خود، شما راه به افرادی اثرگذار و کارآمد در کشور بدل کنیم.











وحیدی در بازدید از پارک علم و فناوری شریف


عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استفاده بهینه از این ظرفیت ها باید به یک فرهنگ عمومی در کشور بدل شود افزود: مردم و جامعه فرق بین محصولات خوب و بد را می دانند و مطمئن باشید برای محصولات و خدمات ارزشمند هزینه خواهند کرد.



وحیدی عدم وجود رقابت در بازار را مهم ترین چالش این حوزه عنوان کرد و گفت: باید فکری برای توسعه بازار محصولات قدیمی و تولید شده باشیم تا زمینه برای فروش بیشتر و بهتر این محصولات فراهم کنیم.



به گزارش خانه ملت، در این بازدید روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 354770
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم