خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/04 - 11:58
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی

دانشگاه اصفهان برای نامزدهای انتخاباتی مدرسه دانش‌افزایی برگزار می‌کند

دوره جامع «پیروزی در انتخابات با تاکید بر دانش‌افزایی نامزدهای انتخاباتی» در دانشگاه اصفهان به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دانشگاه اصفهان بر پایه شعار آموزش، پرورش و تربیت نیروی متخصص و کارآمد، با هدف آموزش، دانش‌افزایی، آگاهی‌بخشی و مشاوره اطلاعاتی به نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در جهت اهداف عالی کشور و منویات رهبری اولین مدرسه جامع «نیازهای اطلاعاتی و مشاوره‌ای نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی» را برگزار می‌کند.



در این مدرسه علاوه بر آموزش اصول اولیه و مهم نمایندگی مجلس، تمامی اقدامات و آموزش‌های لازم جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود. این دوره به مدت دو هفته (۹۰ ساعت آموزش) برگزار و طی آن آموزش‌های تخصصی و تجربیات نمایندگی که در هفته اول به صورت مجازی آموزش داده می شود.



مواردی همچون: مهارت‌های تصمیم‌گیری و حل مسئله، مدیریت ریسک، مدیریت توجه و زمان، آموزش مهارت‌های کنترل احساسات و خشم، آموزش مهارت‌های تفکر انتقادی، نفوذ کلام، دیالوگ موفق، هوش هیجانی، مشاوره اطلاعاتی، آموزش مهارت‌های سوادرسانه‌ای، آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی، تولید محتوا، آموزش روش‌ها و تکنیک‌های متقاعدسازی، ذهن آگاهی، رهیاری، اخلاق حرفه‌ای نمایندگی، شناخت نیازهای جامعه، ناگفته‌های جامعه، اصول فنون مذاکره، حفاظت و امنیت اطلاعات، برنامه‌ریزی راهبردی انتخاباتی، تاب‌آوری و کنترل استرس و حکمرانی تقنینی را شامل می‌شود.



در هفته دوم مواردی از جمله: شناخت پرتگاه‌های انتخاباتی، تعامل با مطبوعات و رسانه‌ها، چگونگی تدوین برنامه نامزد انتخاباتی، نظرسنجی انتخاباتی، آموزش مهارت‌های سخنرانی کوتاه، نکات طلایی پیروزی در انتخابات، سواد فرهنگی و نژادی قومی و مذهبی در حوزه انتخاباتی، برندسازی و مدیریت برند تبلیغاتی، شبکه‌سازی و رکن‌سازی، اصول قواعد تشکیل ستاد انتخاباتی، اصول شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات مؤثر، شیوه ارتباط و تعامل با مردم، شناخت رقبا و تشکیل ائتلاف‌های تبلیغاتی، شناخت حوزه انتخابیه، ارائه تجربیات و ناگفته‌های تشکیل تیم تبلیغاتی، مدیریت گروه‌های فکری جامعه، شیوه جذب اسپانسر، آنچه باید از مجلس بدانیم، میزگرد تبلیغاتی با حضور نمایندگان ادوار، بودجه‌ریزی انتخابات، تله‌های انتخاباتی، پرسش و پاسخ انتخاباتی، به نامزدهای مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.



دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت Eischools.ir مراجعه کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 372038
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار