خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/15 - 14:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
زاهدی ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو:

دانشجویان استکبار ستیزی را از مسئولان طلب کنند

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه استکبار ستیزی و عدالت خواهی از مهم‌ترین ویژگی‌های جنبش‌های اصیل دانشجویی است، گفت: با استکبارسیتزی هم از ظرفیت‌های داخلی استفاده می‌شود و هم کشور به معنای واقعی به استقلال می‌رسد.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو به ویژه یاد سه شهید روز دانشجو شهیدان مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی، عنوان کرد: 16 آذر یک روز نیست بلکه یک تفکر و جریان همیشگی است که در دانشگاه‌های کشور باید ادامه داشته باشد.



نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما همواره باید قدردان شهدایی باشیم که برای مبارزه با اسکتبار، جان خود را فدای ملت کردند، افزود: خون این عزیزان باعث کاشت نهالی شد که این نهال چندین سال بعد در آن سوی مرزها، یعنی آفریقا، آمریکای جنوبی و سایر نقاط جهان رشد کرد و باعث شد بسیاری از مظلومان جهان، علیه دشمنان قد علم کنند.



وی با تأکید بر اینکه استکبار ستیزی همواره باید سرلوحه جریانات دانشجویی و انقلابی باشد، اضافه کرد: چنانچه بخواهیم به سعادت اخروی و دنیوی برسیم باید علم استکبار ستیزی را برافراشته نگه داریم و این موضوع مطالبه همیشگی ما از دولتمردان باشد تا از این مسیر کشور به استقلال واقعی و خودکفایی دست یابد.



این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: با استکبار ستیزی از همین طریق، می‌توان از ظرفیت‌ها و داشته‌های منابع انسانی و منابع خدادادی طبیعی داخلی استفاده و این ظرفیت‌های غیرفعال را فعال کنیم.



زاهدی اضافه کرد: بنابراین امروز مسئولیت سنگینی بر دوش دانشجویان است تا عدالت طلبی و استکبار ستیزی را از مسئولان مطالبه کنند و بتوانند نقش خود را به خوبی در جامعه ایفا کنند این ویژگی‌ها از ویژگی‌های جنبش‌های اصیل دانشجویی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 332892
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار