خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/14 - 14:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی بابایی طی پیامی به مناسب روز خبرنگار؛

خبرنگاران بار امانت و آگاهی بخشی به جامعه و مدیریت سلامت اطلاعات را بر دوش دارند

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس به مناسبت هفته بزرگداشت مقام خبرنگار و ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید والا مقام رسانه، صارمی؛ روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، حمیدرضا حاجی بابائی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی طی پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام خبرنگاران و ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید رسانه، شهید والا مقام شهید صارمی، روز خبرنگار را تبریک گفت.



متن این پیام به شرح زیر است:



 



بسم الله الرحمن الرحیم



رسالت رسانه در فرصت ارزشمندی است، که در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه ایجاد می کند.



خبرنگاران بار امانت و مسئولیت تعهد، جسارت، شجاعت در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه و مدیریت سلامت اطلاعات را بردوش دارند.



تحلیل و تصویرگری صحیح از شرایط، مطالبه گری، دفاع از حق و حقیقت مهم ترین ماموریت اصحاب رسانه و خبرنگاران است، روز و هفته خبرنگار فرصت ارزشمندی است، که به تاثیر و تجلیل  این رسالت عظیم پرداخته شود.



با تبریک هفته و روز خبرنگار به اصحاب رسانه، صاحبان قلم های آگاهی بخش و خبرنگاران، ضمن گرامیداشت شهید صارمی و شهدای خبرنگار و یاران شهید قلم که نامشان با مدال زیبای عشق به انسانیت در سخت ترین شرایط جبهه و جنگ و دفاع مقدس، بحران های طبیعی، به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا در تاریخ زرین جمهوری اسلامی می درخشد، برای همه فعالین حوزه اطلاع رسانی، خبر و رسانه آرزوی سعادت و سربلندی دارم.



امیدوارم با استعانت از خداوند سبحان و تعامل موثر با اصحاب رسانه از فرصت های قانونگذاری در جهت ایجاد شفافیت و پاسخگویی به مطالبات بحق خبرنگاران بهره برداری نماییم.





حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام

  • کد خبر : 324349
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار