خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/23 - 16:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی,کمیسیون ها
راستینه در تشریح بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی از حوزه هنری؛

حوزه هنری به مرجع شاخص‌سازی در ابعاد مختلف تولیدات فرهنگی و هنری تبدیل شده است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی از حضور اعضای کمیسیون متبوعش در حوزه هنری خبر داد و گفت: امروز حوزه هنری به مرجع شاخص‌سازی در ابعاد مختلف تولیدات فرهنگی و هنری تبدیل شده است که این مسئله دلیلی بر رشد تولیدات با شاخص‌های کیفی است.

راستینه

احمد راستینه هفشجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست (یکشنبه 23 اردیبهشت ماه) کمیسیون فرهنگی، گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی امروز نشستی مشترک با رئیس و معاونان سازمان تبلیغات اسلامی(در محل حوزه هنری) داشتند که در این جلسه میزان تحقق اهداف انقلابی در حوزه هنری به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم با بیان اینکه اقدامات حوزه هنری در بخش فرهنگی و هنری به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: در این نشست گزارشات مبسوطی توسط معاونت‌های مختلف حوزه هنری از تولید فیلم تا چاپ کتاب ارائه شد، موفقیت‌های حوزه هنری در مورد آثار انقلاب مورد تمجید اعضای کمیسیون فرهنگی قرار گرفت و همچنین دغدغه اعضای کمیسیون در خصوص توجه به ارتقای تولید آثار انقلابی مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولیدات فاخر حوزه هنری و موضوعات انقلابی در طول سه سال گذشته، تصریح کرد: امروز حوزه هنری به مرجع شاخص‌سازی در ابعاد مختلف تولیدات فرهنگی و هنری تبدیل شده است که این مسئله دلیلی بر  رشد تولیدات با شاخص‌های کیفی است.

راستینه با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون فرهنگی حوزه هنری را بر سیاست گذاری، پرورش ایده‌ها و تولید محتوا بر مبنای شاخص‌های مهم در موضوعات فرهنگی و هنری سفارش داشتند، یادآور شد: در تولیدات فرهنگی و هنری نباید کمیت را فدای کیفیت کنیم، توجه به کمیت با حفظ کیفیت از پیشنهادات اعضای کمیسیون فرهنگی در این نشست بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه در این نشست گزارشی از میزان هزینه کرد اعتبارات در حوزه هنری ارائه شد؛ خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد جدول هزینه کرد ردیف‌های مورد توجه اعضای کمیسیون فرهنگی توسط حوزه هنری به کمیسیون ارجاع شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 378309
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار