خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/23 - 09:29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
استیلى:

حمایت مجلس از تیم ملی سرانجام خوشایندی خواهد داشت

مدیر تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به حمایت‌های مجلس از فوتبال کشور گفت: هدف اصلی ملی پوشان صعود به دوره بعدی خواهد بود که احتمال دارد برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشور ما رخ دهد.

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی حمایت‌های بی دریغی از فوتبال کشور داشته‌اند، امسال این حمایت‌ها در قالب بودجه مناسب برای فوتبال در نظر گرفته شده است، پایداری این حمایت‌ها بی شک سرانجام خوشایندی خواهد داشت، امیدواریم ملی پوشان با بازی‌های حرفه ای ملت ایران را خرسند و خوشحال کنند.



استیلی با اشاره به حمایت‌های لازم از تیم ملی تاکید کرد: هدف اصلی تیم ملی فوتبال صعود به دوره بعدی جام جهانى خواهد بود که احتمال دارد برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشورمان  رخ دهد، این توانایی و ظرفیت در تیم ملی فوتبال وجود دارد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ جام جهانی، بزرگترین رویداد فوتبالی جهان است که در سال آینده این رقابت‌ها برای دومین بار در قاره آسیا برگزار می‌شود؛  قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 338879
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار