خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/22 - 20:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
روشنفکر در پیامی:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هشداری به مسئولان خسته و خودباخته بود/ عرصه خدمت باید به جوانان پرشور و دلسوز انقلابی سپرده شود

نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: صحنه های حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه به این معنا بود که ملت خسته و خودباخته نیست و همچنین هشداری بود به مسئولان خسته و خودباخته که اگر خسته اید کنار بروید و عرصه خدمت را به جوانان پرشور انقلابی و دلسوز بسپارید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ مهدی روشنفکر در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن قدردانی کرد.



متن پیام به شرح زیر است:



امت انقلابی، ملت سرافراز، عشایر غیور

خجسته باد بر شما، آغاز چهل و سومین بهار آزادی و پیروزی شکوهمندی را که خود آفریدید و خود پاسداری می کنید

خسته مباد قدم های استوارتان و محکم باد اراده های آهنین تان. مستدام و باعزت و اقتدار باد سایه امام امت بر سر این ملت ولایی

امروز روح بزرگ امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی بار دیگر از حماسه آفرینی ملت شاد شدند.



آنچه امروز در پهنه ی ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد و بویراحمد، علی رغم محدودیت های کرونایی و گله مندی ها و انتقادات به حق از برخی بی تدبیری ها،  در جلوی چشم جهانیان رقم خورد، صحنه ی دیگری از خروش عاشورایی نسل های میانی و جوانان انقلابی بود که وحدت و یکپارچگی و یک رنگی با شور انقلابی را برای تداوم این انقلاب تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی به مسئولان آموزش دادند و برما مسئولان هست تا وحدت را از این خروش نینوایی برای خدمت بیاموزیم و در گام دوم از چند دستگی ها دست بکشیم.

صحنه های امروز در کشور به این معنا بود که ملت خسته و خودباخته نیست و هشداری بود به مسئولان خسته و خودباخته که اگر خسته اید کنار بروید و عرصه خدمت را به جوانان پرشور انقلابی و دلسوز بسپارید. 



زبان از تشکر قاصر هست فقط از خداوند و شهدا مدد می گیریم که ما را شرمنده این مردم نکنند. /

پایان پیام

  • کد خبر : 313731
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار