خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/21 - 19:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در گفت‌وگو با خانه ملت مطرح شد؛

حضور عمویی در منزل مرحوم سجادپور برای اعلام پیام تسلیت رئیس مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز به نمایندگی از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی برای تقدیم پیام تسلیت در منزل مرحوم سجادپور حضور یافته و ابراز تأسف و تألم خود را نسبت به فقدان این هنرمند بزرگ و متعهد کشورمان اعلام کردم.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن ابراز تسلیت به مناسبت فوت مرحوم علیرضا سجادپور  از سینماگران خوش‌قریحه و از فعال‌ترین هنرمندان سینما در عرصه فیلمنامه‌نویسی و تهیه‌کنندگیگفت: امروز به نمایندگی از رئیس مجلس شورای اسلامی و به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس در منزل این هنرمند بزرگ و شناخته شده کشورمان حضور پیدا کردم و در این دیدار ضمن تقدیم پیام تسلیت دکتر قالیباف، برای خانواده مرحوم آرزوی صبر و اجر جمیل داشتم.



وی تصریح کرد: مرحوم سجادپور نقش موثری را در پیشبرد سینمای ملی و انقلابی داشت و در این زمینه به عنوان موسس هیئت اسلامی هنرمندان، با انجام کارهای مختلف در حوزه سینما، موجب تقویت سینمای بومی کشورمان شد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تاکید کرد: وظیفه ما به عنوان نمایندگان مردم این است، مسیری را که این هنرمند زنده یاد و متعهد در فضای عمومی کشور آغاز کرده، حفظ و کمک کنیم تا این جریان بالندگی در آینده نیز ماندگار شود.



عمویی بیان کرد: فرزند این هنرمند نیز در این دیدار در خصوص فعالیت های پدر بزرگوارشان و شرایط بیماری مرحوم توضیحاتی را مطرح کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 337079
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار