خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/09 - 16:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حق وردی پس از بازدید از وضعیت دانش آموزان مصدوم حادثه مدرسه اندیشه:

حال عمومی هر ۴ دانش آموز مدرسه کوثر اندیشه مطلوب است

نماینده مردم نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس از وضعیت دانش آموزان آسیب دیده حادثه مدرسه کوثر شهر اندیشه بازدید و عنوان کرد: بر اساس اعلام کادر پزشکی، حال عمومی دانش آموزان مصدوم، مطلوب است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت ، حسین حق وردی  پس از اتمام جلسه علنی روز گذشته مجلس و مطلع شدن از اتفاق تلخ حادثه مدرسه کوثر و آسیب دیدگی ۴ دانش آموز در این مدرسه در  شهر اندیشه جهت پیگیری وضعیت این دانش آموزان در بیمارستان حاضر شد.



نماینده مردم نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، از وضعیت عمومی این دانش آموزان به همراه نوروزی رئیس اداره آموزش و پرروش شهریار، ضمن قدردانی از کادر درمان بیمارستان های تامین اجتماعی و امام سجاد (ع) شهریار برای خدمت رسانی به موقع و مطلوب، خواستار تمامی معاینات و اقدامات تشخیصی، توسط پزشکان متخصص، جهت بهبود کامل این ۴ دانش آموز شد.



حسین حق وردی پس از صحبت با مدیران بیمارستان و طی تماس‌های تلفنی با مدیران ارشد وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پرورش پیگیری های لازم جهت تسریع روند درمان و بهبودی کامل این دانش آموزان را انجام داد.



لازم به ذکر است با تلاش کادر درمان و با توجه به نتایج آزمایشات و معاینات، حال عمومی هر ۴ دانش آموز مطلوب گزارش شده و ۳ دانش آموز پس از معاینات نهایی و تشخیص کادر پزشکی ترخیص شده و یکی از دانش آموزان با نظر کادر پزشکی در بیمارستان تحت نظر است.



به گزارش خانه ملت، دانش آموزان دبیرستان دخترانه کوثر در فاز یک اندیشه، روز گذشته(شنبه ۸ مهرماه) هنگام مراسم صبحگاهی شاهد حادثه ای تلخ بودند، یکی از معلمان خانم سوار بر خودروی شاسی بلند جک اتومات همسرش وارد مدرسه و به دلایلی که هنوز مشخص نیست وارد صف دانش آموزان می شود. چهار دانش آموز مصدوم و روانه بیمارستان شدند. این معلم بازداشت شده و علت حادثه از سوی مراجع ذیصلاح در دست بررسی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 369153
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار