خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/26 - 18:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس را تشریح کرد:

تولید آثار فاخر سینمایی توسط موسسه تصویرسازان صبح صادق

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور مسئولان موسسه تصویرسازان صبح صادق در نشست امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه ۲۶ بهمن ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون فرهنگی بررسی برنامه‌های فرهنگی و هنری موسسه تصویر سازان صبح صادق بود که با مسئولان و متولیان این موسسه برگزار شد.



نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست موسسه فرهنگی تصویر سازان صبح صادق گزارشی از عملکرد خود در خصوص ساخت فیلم‌های سینمایی،سریال، انیمیشن و پویانمایی و هنرهای تجسمی با محوریت معارف قرآن کریم ارائه دادند، بیشتر کار این موسسه به تصویر کشیدن قرآن مجید در قالب آثار هنری است.



وی ادامه داد: این موسسه با محوریت هنرمند عزیز کشورمان آقای شهریار بهرامی توانسته فیلم‌های سینمایی فاخری نظیر مریم مقدس و ملک سلیمان که با استقبال بسیاری از طرف مخاطبان روبرو شده را تولید و عرضه کنند و از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این موسسه تولید قسمت‌های بعدی فیلم سینمایی ملک سلیمان است. 



نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد:  در این نشست قرار شد کمیسیون فرهنگی هم تا جای ممکن این موسسه را به جهت تولید آثار فرهنگی، هنری و محتوایی کمک کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 313963
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار