خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/18 - 13:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رضایی با اشاره به کلنگ زنی و احداث ۲ پروژه ورزشی در هرسین عنوان کرد:

توجه به توسعه ورزش مناطق محروم در دستور کار مجلس یازدهم

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ زنی ۲ پروژه ورزشی در حوزه انتخابیه خود، گفت: توجه و توسعه ورزش مناطق محروم در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد.

علی رضایی در گفت‌‌وگو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به کلنگ زنی و احداث ۲ پروژه ورزشی با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریال در هرسین، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که مجلس یازدهم و فراکسیون ورزش و جوانان همواره بر آن تأکید داشته افزایش سرانه ورزشی به ویژه در مناطق محروم است.



نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کلنگ احداث ۲ پروژه ورزشی در محله کم برخوردار طالقانی(کاو) شهر هرسین با حضور هفته گذشته با حضور مسئولان و محلی زده شد و امیدواریم منجر به رشد و ارتقای شاخص نشاط اجتماعی در این منطقه شود.



وی اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل سالن سقف بلند ورزشی و زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی است و با همین امکانات هرچند محدود می‌توانیم شاهد رشد و شناسایی استعدادها در منطقه باشیم.



سخنگوی فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به منظور اجرای پروژه‌های مذکور ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که این موضوع را از سازمان برنامه و بودجه و وزارت ورزش و جوانان پیگیری خواهیم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 318771
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار