خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/23 - 10:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
کتابخانه مجلس در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

توانگر: فعالیت کتابخانه مجلس در حوزه تاریخ قانون گذاری بی‌بدیل است

موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، غرفه این کتابخانه در سومین روز نمایشگاه جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه، پذیرای جمعی از نمایندگان، پژوهشگران، دانشجویان، طلاب و اهالی کتاب و رسانه بود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت از  روابط عمومی و امور بین‌الملل کتابخانه،‌ موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، غرفه این کتابخانه در سومین روز نمایشگاه جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه، پذیرای جمعی از نمایندگان، پژوهشگران، دانشجویان، طلاب و اهالی کتاب و رسانه بود.



در سومین روز نمایشگاه، محمد مصدق کهنموئی، معاون اول قوه قضائیه و عضو شورای پژوهش پژوهشکده حقوق و قانون ایران،  اصغر جهانگیر، معاون پیشگیری از جرم قوه قضائیه و تنی چند از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از غرفه کتابخانه مجلس بازدید کردند. از جمله این نمایندگان می توان به آقایان مجتبی رحماندوست، نماینده دوره نهم، محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در دوره یازدهم و مجتبی توانگر  نماینده تهران در دوره یازدهم اشاره کرد.











غرفه کتابخانه مجلس


 



مجتبی توانگر نماینده مردم در مجلس یازدهم، ضمن بازدید مفصل خود از غرفه کتابخانه مجلس، با مسئولان غرفه به گفتگو پرداخت و در جریان فعالیت‌های متنوع این مرکز قرار گرفت.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس، ضمن قدردانی از مجموعه کتابخانه مجلس به دلیل فعالیت‌هایش در حوزه تاریخ قانون گذاری، تلاش‌های این مرکز برای اشاعه این منابع را نیز در سطح قابل قبولی دانست.



توانگر حضور کتابخانه مجلس در نمایشگاه امسال را حضوری پربار و همه جانبه توصیف کرد چرا که اکثر بخش‌های این مرکز برای معرفی فعالیت‌های خود حضور دارند.



یکاترینا خافگاسوریسکایا، مدیر گروه و عضو هیئت علمی رشته خبرنگاری دانشگاه پلی تکنیک مسکو، از جمله بازدیدکنندگان خارجی امروز غرفه کتابخانه بود که با مسئولان غرفه به گفتتگو نشست و در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.



غرفه کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در شبستان مصلای امام خمینی(ره)، روبروی راهروی شماره 9، غرفه 31، پذیرای کلیه بازدیدکنندگان و پژوهشگران محترم خواهد بود./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 361591
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم