خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/27 - 10:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان:

تقویت حوزه مهدویت منجر به امیدواری اجتماعی می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه تقویت حوزه مهدویت منجر به امیدواری اجتماعی می‌شود، گفت: نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه روحیه امید، نشاط و خودباوری را در افراد گسترش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا احمدی سنگری در همایش گفتمان ملی مهدویت در تمدن اسلامی که در رشت برگزار شد، اظهار کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی و دوام و قوام آن برگرفته از ادبیات و مفاهیم مهدویت بود.



وی ادامه داد: توفیقات رزمندگان در دفاع مقدس با تمسک به امام زمان (عج) و توجه به گفتمان مهدویت تحقق پیدا کرد.



نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر گسترش گفتمان مهدویت در جامعه و بویژه دانشگاه‌ها، بیان کرد: جامعه امروز به شدت نیازمند ادبیات و گفتمان مهدویت است تا به تعالی برسد.



رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس تصریح کرد: تقویت گفتمان مهدویت نقطه‌عطف و قوت در دانشگاه و محیط‌های اجتماعی محسوب می‌شود و این موضوع با توجه به تلاش دشمن در تزریق ناامیدی در جوانان و فضاهای دانشگاهی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.



احمدی سنگری با بیان اینکه تقویت حوزه مهدویت منجر به امیدواری اجتماعی می‌شود، گفت: نهادینه کردن فرهنگ مهدویت در جامعه روحیه امید و نشاط و خودباوری را در افراد گسترش می‌دهد.



وی با تاکید بر بسط و گسترش مهدویت در جامعه، افزود: انقلاب اسلامی بر پایه مهدویت شکل گرفت و استمرار یافت و باید این فرهنگ در جامعه تقویت شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 357189
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم