خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/20 - 10:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مقتدایی در نامه‌ای:

تقدیر از عملکرد جبلی برای اصلاح روند پخش مسابقات بین‌المللی تیم‌های باشگاهی از شبکه‌های اصلی سیما

نماینده مردم اصفهان در نامه ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما از عملکرد این سازمان برای اصلاح روند پخش مسابقات بین المللی تیم های باشگاهی از شبکه های اصلی سیما تشکر و تاکید کرد که ادامه این پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی برای رفع تبعیض کامل در پخش مسابقات مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نامه عباس مقتدایی رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:



جناب آقای دکتر جبلی



ریاست محترم سازمان صداوسیما



با سلام و احترام،



همان گونه که مستحضرید، رویکرد ادوار گذشته صدا و سیما در مورد پخش مسابقات بین المللی تیم های باشگاهی در سایر استان ها همواره مورد نقد جامعه ورزشی قرار گرفته است.



مطالبه و درخواست جامعه ورزش در مورد پخش مسابقات آسیایی تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در شبکه های اصلی سیما، بلافاصله با واکنش مثبت سازمان صدا و سیما و پیگیری جنابعالی و مدیران زیر مجموعه همراه شد و دستوراتی در مورد اصلاح روند سابق توسط جنابعالی صادر شد و ادامه این پیگیری ها و برنامه ریزی برای رفع تبعیض کامل در پخش مسابقات مورد انتظار است.



در همین راستا از اهتمام و پیگیری آنی جنابعالی و همکاران محترمتان متشکرم.



رویکرد آن سازمان در پیگیری آنی نظرات و درخواست های هموطنان قابل تقدیر است و می تواند الگویی برای دیگر سازمان ها در نحوه تعامل با افکار عمومی باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 339754
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار