خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/28 - 17:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

تقدیر از اعضای تیم ملی المپیاد دانش‌آموزی زیست شناسی در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از حضور اعضای تیم ملی المپیاد دانش‌آموزی زیست شناسی در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۲۸ بهمن) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: بخش نخست نشست امروز به تقدیر از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی اختصاص داشت.



 











نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی


 



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی به بیان نقطه نظرات خود و کمبودهای موجود پرداختند، افزود: تعدادی از نمایندگان نیز بر ضرورت حمایت و پرورش این استعدادها تأکید کردند.



 











نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی


 



وی ادامه داد: دستور کار بعدی کمیسیون آموزش، رسیدگی به تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها (سمت) با حضور مسئولان آن سازمان بود که نمایندگان انتقاداتی نسبت به عملکرد این سازمان داشتند که مسئولان این سازمان پاسخ هایی را ارائه کردند.



 











نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی


 



سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، گزارش واصله در بعد نظارتی از عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها را در حوزه‌های مختلف از جمله پژوهش، عمرانی، چاپ کاغذ، عزل و نصب‌ها و ... دانست که مقرر شد موارد مطروحه در جلسات بعدی کمیسیون نیز مورد رسیدگی قرار گیرد./



 











نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی


 



پایان پیام

  • کد خبر : 314169
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار