خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/21 - 10:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
وحیدی:

تفاهم‌نامه جذب دانشجو بین دانشگاه بجنورد و دانشگاه فرهنگیان منعقد شد

نایب رئیس کمیسیو آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از امضای تفاهم‌نامه جذب دانشجو بین دانشگاه بجنورد و دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به ضرورت تقویت دانشگاه فرهنگیان و جبران کمبود نیرو در دانشگاه فرهنگیان، عنوان کرد: در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه بجنورد و دانشگاه فرهنگیان برای جذب دانشجو به امضا رسید.



رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی ادامه داد: پیرو جلساتی که با عمو عابدینی، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  برگزار شد، تفاهم نامه همکاری دانشگاه بجنورد به عنوان دانشگاه معین استان خراسان شمالی و دانشگاه فرهنگیان مبنی بر پذیرش دانشجوی مشترک در رشته‌های آموزش ریاضی و آموزش فیزیک در محل دفتر وزیر آموزش و پرورش در تهران منعقد شد.



وی یادآور شد: با انعقاد این تفاهم‌نامه، دانشجویان دو رشته‌ فوق‌الذکر می‌توانند ۵۰ درصد دروس خود را با بهره‌گیری از اساتید هیأت علمی دانشگاه بجنورد در این دانشگاه تحصیل کنند.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی این تفاهم نامه را به سود دانشگاه بجنورد و دانشگاه فرهنگیان دانست و گفت: با این تفاهم‌نامه از ظرفیت هر دو دانشگاه به نحو بهتری استفاده می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 364815
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار