خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/10 - 12:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سجادی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت:

تعامل بین مجلس و دولت موجب خدمت بهتر به مردم می‌شود

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت، گفت: تعامل بین مجلس و دولت، موجب خدمت بهتر به مردم در این فرصت طلایی می‌شود.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت درباره نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس در صحن برگزار شد، عنوان کرد: جلسه مشترک مجلس و دولت، جلسه بسیار ارزشمند در مناسبت بسیار بزرگ یعنی سالروز گرامیداشت شهید مدرس بود که به سهم خودم از این جلسه استفاده کردم.



وی ادامه داد: در این جلسه ارزشمند از بزرگی‌ها، رشادت، تدین و انقلابی بودن شهید مدرس به نیکی یاد شد و در طول جلسه نیز درخواست هر دو قوا بر این مبنا بود که افزایش تعاملات طرفین به معنای اثرگذاری و اثرپذیری افزایش یابد.



سجادی یادآور شد: برای خود و وزارت ورزش تعامل بین قوا را به عنوان یکی از وظایف اصلی تعریف کردم و رئیس جمهور نیز همواره بر این مسئله تأکید دارند.



وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: هر چقدر هماهنگی، همدلی، درک متقابل و تبادل اطلاعات بین قوا بیشتر و بهتر صورت گیرد، می‌توانیم از فرصت طلایی در دولت آیت الله رئیسی برای خدمت به مردم استفاده کنیم و در جهت حل مشکلات مردم گام برداریم./



پایان پیام

  • کد خبر : 332544
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار