خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/31 - 19:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش خبر داد

تصویب 8 ماده از طرح 10 ماده ای «ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی»

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به بررسی مواد 10گانه طرح «ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی» در نشست امروز کمیسیون، از تصویب 8 ماده این طرح خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (سه شنبه، 31 خردادماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، گفت: در نشست امروز طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی مصوب کمیته دانشگاه های غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این طرح درحضور نماینده طراحان آقای خضریان، مسئولان دانشگاه آزاد، وزارت علوم و مرکز پژوهش های مجلس مورد بررسی قرار گرفت و تمامی مواد آن به جز مواد 7 و 10 با نظر اعضای کمیسیون به تصویب رسید.



حاجی پور یادآور شد: این طرح در خصوص نظارت بر دانشگاه آزاد است که تاکنون هیچ قانونی در این زمینه وجود نداشته و مواد ده گانه آن به موارد مختلفی از جمله ماهیت دانشگاه آزاد اسلامی، نحوه شکایات از این دانشگاه، حسابرسی به صورت های مالی و موضوعات دیگر قانونی می پردازد.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: مواد 7 و 10 این طرح در نشست بعدی کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا این طرح راهی صحن علنی مجلس شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 344446
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار