خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/07 - 17:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نماینده بهبهان در پیامی:

تشکیل نهضت سوادآموزی تحولی بزرگ در کشور به وجود آورد

نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: تشکیل نهضت سواد آموزی مانند برخی از نهادهای کشور از ثمرات انقلاب اسلامی بوده که تحولی بزرگ در کشور ما پدید آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری پیامی به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی صادر کرد.



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



لیس العلْم بکثرة التّعلّم إنّما هو نورٌ یقع فی قلْب من یرید اللّه أنْ یهْدیه  امام صادق (ع )



هفتم دی ماه سال 1358 حضرت امام خمینی (ره) فرمانی مبنی بر تشکیل نهضت سواد آموزی صادر فرمودند که از جمله کارهای مدبّرانه و حکیمانه ایشان بود و تشکیل این نهاد نیز مانند خیلی از ارگان‌های کشور به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ، تحولی بزرگ در ایران اسلامی پدید آورد.



تشکیل نهضت سواد آموزی مانند برخی از نهادهای کشور از ثمرات انقلاب اسلامی بوده که تحولی بزرگ در کشور ما پدید آورد، نهضت سوادآموزی در کارنامه کاری خود بیش از سه دهه فعالیت و تلاش را به ثبت رسانده و نعمت خواندن و نوشتن را به اقشار مختلف مردم هدیه کرده است.



جامعه ای که خود را به سلاح علم و دانش تجهیز نماید در همه عرصه ها سربلند و پیروز خواهد شد و بر بام چنین سرزمینی پرچم فخر و برازندگی بر افراشته می شود و افق های روشنی را پیش روی خویش خواهد گشود.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امام راحل و ارج نهادن به دستاوردها و قدرانی از همه ی تلاش های انجام شده، فرارسیدن هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی و عرض تبریک صمیمانه به تمامی سوادآموزان، آموزش دهندگان عزیز و آموزشیاران خستگی ناپذیر به ویژه تلاشگران این عرصه در حوزه انتخابیه از زحمات و تلاشهای این عزیزان سپاسگزاری نموده و از خداوند سبحان برای شما خوبان و نیز جامعه‌ی سوادآموز میهن عزیزمان، آرزوی سلامت، سعادت و توفیق روزافزون دارم./



پایان پیام

  • کد خبر : 310879
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار