خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/16 - 18:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
با حضور وزیر ورزش در جلسه کمیسیون فرهنگی مطرح شد؛

تدوین آیین نامه برای برگزارى مسابقات توسط وزارت ورزش

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تدوین آیین نامه برای برگزاری مسابقات توسط وزارت ورزش و جوانان در نشست این کمیسیون خبر داد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز(سه شنبه  16 فروردین ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون در مورد درخواست تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان مجلس از عملکرد فدراسیون سوارکاری بود که با حضور رییس فدراسیون برگزار شد.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست مشکلات موجود در حوزه سوار کاری و صنعت پرورش اسب مطرح شده؛ رییس فدراسیون سوارکاری به سوالات نمایندگان پاسخ داده‌اند. مقرر شد؛ مستندات در مورد  مشکلات و مسائل سوار کاری توسط نمایندگان سوال کننده و مسئولان فدراسیون به کمیسیون فرهنگی ارائه شود و کمیسیون بعد از بررسی مستندات تصمیم نهایی را اعلام کند.











نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور وزیر ورزش و جوانان


منتظری یادآور شد: در ادامه این جلسه وزیر ورزش و جوانان، رییس فدراسیون فوتبال و مشاوران وزارتخانه، برای بررسی حواشی بازی فوتبال ایران و لبنان حضور یافتند؛  طبق ارائه گزارشات،  حاشیه هاى این بازى از ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت در پایان نشست مقرر گردید با آسیب شناسی تدابیری اتخاذ شود که از وقوع چنین رخدادهایی پیشگیری شود.











نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور وزیر ورزش و جوانان


نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در این نشست مصوب گردید وزارت ورزش و جوانان آیین نامه دقیق و کامل برای برگزاری مسابقات مبادرت نماید./



پایان پیام

  • کد خبر : 339608
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار