خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/07 - 11:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
اسحاقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه افشای حقوق آمریکایی:

تحریم‌های ظالمانه دارویی و تجهیزات پزشکی از طرف آمریکا نوع دیگری از جنایات این کشور است

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا در طول تاریخ، گفت: هر روز مردم با مراجعه به داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها شاهد تحریم‌های ظالمانه دارویی و تجهیزات پزشکی از طرف آمریکا هستند.

سلمان اسحاقی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به فعالان این حوزه، گفت: یکی از دلایلی که مقام معظم رهبری تاکید به جهاد تبیین داشتند، به دلیل خیانت‌ها و توطئه ‌هایی بود که دشمنان به انواع مختلف به مردم القا می‌کنند، جهاد تبیین کمک می‌کند تا سرمایه‌های اجتماعی خود را برای اتخاذ تصمیمات در مورد کشورهای غربی افزایش دهیم.



نماینده مردم قائنات و زیرکوه در ادامه تاکید کرد: در موضوع برجام مقام معظم رهبری موکد فرمودند که مذاکرات ایرادی ندارد اما بنده بی اعتماد هستم، مذاکرات صورت گرفت اما بی‌اعتمادی مقام معظم رهبری حکمت داشت و با ریاست جمهوری ترامپ‌، آمریکا از برجام خارج شد.



وی تصریح کرد: نکته ای که برای من حائز اهمیت است خیانت غرب و بی اعتمادی ما به آنان است که هر دو را می‌بینیم، به عنوان مثال، امروز کمبود دارو را در کشور داریم که بخش عمده این موضوع به تحریم ها برمی‌گردد.



نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: در شرایط کنونی در بحث گوشت، دام سبک، سنگین و مرغ با مشکل مواجه هستیم که دو نکته در اینجا حائز اهمیت است؛ نخست اینکه مقام معظم رهبری بیش از ۱۰ سال است که به اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و عدم توجه دولت‌ها به این موضوع باعث شد که کشور در بحث تامین نهاده های دامی و دان مرغ با مشکلاتی در تولید داخلی روبرو شود.



وی ادامه داد: از طرفی مردم شاهد این موضوع هستند که اگر مسئولان در تامین گوشت دام سبک، سنگین و مرغ با مشکل مواجه می‌شوند به دلیل تحریم هایی است که کشورهای غربی در بخش نهاده‌های دامی بر ما اعمال کرده اند.



اسحاقی در پایان خاطر نشان کرد: هر روز مردم با مراجعه به داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها شاهد تحریم‌های ظالمانه دارویی و تجهیزات پزشکی هستند؛  در مورد مسائل کشاورزی نیز به لحاظ نهاده‌های دامی تحریم شدیم و یا به دلیل تحریم‌های ظالمانه بانک‌ها از سوی کشورهای غربی سرمایه گذاران بین المللی نمی‌توانند در ایران اشتغال‌زایی ایجاد کنند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 364185
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار