خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/09 - 14:55
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
در دیدار با دبیر کل فدراسیون والیبال و  داور بین‌المللی والیبال کشورمان مطرح شد؛

تأکید رئیس کمیته والیبال فراکسیون ورزش بر آماده‌سازی هرچه بهتر تیم ملی برای المپیک توکیو

رئیس کمیته والیبال و بسکتبال فراکسیون ورزش مجلس با دبیر کل فدراسیون والیبال و  داور بین‌المللی والیبال کشورمان دیدار و در این دیدار، عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال و نحوه آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، رضا حاجی پور رییس کمیته والیبال و بسکتیال فراکسیون ورزش مجلس به همراه طاهری دبیر کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس با سید میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال و نرگس افشین داور بین المللی والیبال کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند.



در این دیدار، ضمن اهدای حکم به سید میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال و خانم نرگس افشین  برای عناوین مشاور عالی در بخش آقایان و بانوان کمیته والیبال فراکسیون ورزش، درباره آخرین وضعیت تیم‌های ملی در رده‌های مختلف بث و تبادل نظر شد.



در این جلسه همچنین از عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌های جهان، عملکرد سرمربی جدید تیم ملی ولادیمیر آلکنو و نحوه آماده سازی تیم برای حضور در مسابقات المپیک توکیو گزارشی ارائه شد و حاجی پور رئیس کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس تأکید کرد که این فراکسیون برای آماده سازی هرچه بهتر تیم ملی از هیچ کمکی مضایقه نخواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 322313
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار