خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/14 - 12:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مقتدایی طی نامه‌ای به وزیر میراث فرهنگی؛

بی‌توجهی به ابنیه تاریخی اصفهان خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد/برای رسیدگی به مشکلات به اصفهان سفر کنید

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست تا ضرغامی با سفر به این استان مشکل جبران ناپذیر ابنیه تاریخی و هنرمندان را پیگیری و حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عباس مقتدای نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست تا با سفر به استان اصفهان در جهت حل مشکل ابنیه تاریخی و هنرمندان این استان اقدامات لازم را انجام دهد.



متن این نامه به شرح زیر است:



جناب آقای مهندس عزت ا... ضرغامی



وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی



با سلام و احترام؛ باستحضار می رساند وضعیت تاسف بار کنونی آثار و ابنیه تاریخی اصفهان به گونه ای است که هرگونه بی توجهی می تواند، خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد. لذا با توجه به مراجعات مکرر علاقمندان به آثار تاریخی و با توجه به موانع و مشکلات موجود و ضرورت بازدید میدانی و برگزاری جلسات موثر و کارآمد، از جنابعالی دعوت می‌نمایم در اولین فرصت و ترجیحاً در مهرماه برای بازدید و تشکیل جلسات در جهت حل مشکلات ابنیه تاریخی و همچنین دیدار با هنرمندان عرصه صنایع دستی و فعالین گردشگری به اصفهان سفر نمایید تا با همکاری افزون تر بتوانیم از خسارات بیشتر جلوگیری نماییم. ازحسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید./



پایان پیام

  • کد خبر : 328390
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار