خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/08 - 17:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در پی تصویب معافیت مطبوعات از مالیات بر ارزش افزوده انجام شد؛

بیانیه خانه مطبوعات و رسانه های کشور در تقدیر از نمایندگان مجلس

خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور در تقدیر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تصویب معافیت مطبوعات از مالیات بر ارزش افزوده بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور در تقدیر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تصویب معافیت مطبوعات از مالیات بر ارزش افزوده بیانیه ای صادر کرد.



متن این بیانیه به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



تصویب بند الحاقی (۸) تبصره (۶) ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر معافیت رسانه‌ها، نشریات و مطبوعات از مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی که حاصل پیگیری های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون محترم مطبوعاتی، مدیرکل محترم مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی  وزارت ارشاد و همراهی اهالی رسانه و تشکل‌های صنفی مطبوعات بود، گامی بلند در جهت کمک به تداوم حیات رسانه‌ها در سراسر کشور بود که در این روزها رضایتمندی  خبرنگاران و اصحاب رسانه سراسر کشور را به همراه داشته است.



بدون تردید عزم جدی وزارت فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی و‌ همراهی قوای سه‌گانه می‌تواند مسیر را برای رشد و تعالی همه جانبه رسانه‌ها فراهم سازد.



تلاش برای رفع دغدغه‌های رسانه‌ها و خبرنگاران در حوزه‌های جبران کمبود کاغذ و اختصاص کاغذ یارانه‌ای، رفع مشکلات بیمه خبرنگاران و نگاه جدی به جامعه مطبوعاتی کشور از مهم‌ترین اولویت‌های خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور می‌باشد، که بدون تردید با نگاه ارزنده مقامات حوزه فرهنگ و‌ ارشاد می‌توان برای رفع این موارد گام‌های مهم‌تری در آینده برداشت.



خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور مجدداً ضمن قدردانی از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در تصویب این معافیت مالیاتی، از تلاش‌های ارزنده وزیر محترم، معاون محترم امور مطبوعاتی و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌نماید، و امید دارد با همدلی، مسیر را برای رشد و تقویت رسانه‌های کشور بیش از پیش فراهم سازیم./



پایان پیام 

  • کد خبر : 337900
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار