خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/18 - 14:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
چنارانی:

بسیج سازندگی تبلور خدمت و جهاد جوانان ایرانی است

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس، بسیج سازندگی را تبلور خدمت و جهاد جوانان ایرانی دانست و گفت: بسیج سازندگی با بکارگیری از ظرفیت جوانان غیور ایران زمین کارنامه موفقی از خود در احیاء این نهاد به عنوان جایگزین جهاد سازندگی را نشان داد.

هاجر چنارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی، عنوان کرد: بسیج سازندگی تبلور خدمت و جهاد جوانان ایرانی است که با تفکر جهادی در عرصه های گوناگون همچون زدودن چهره محرومیت در بسیاری از مناطق کشور و تحقق اقتصادمقاومتی گام برمی دارند.



نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیج سازندگی با بکارگیری از ظرفیت جوانان غیور ایران زمین کارنامه موفقی از خود در احیاء این نهاد به عنوان جایگزین جهاد سازندگی را نشان داد که ثمره آن رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد جهادگران بسیج سازندگی است.



وی یادآور شد: بسیج سازندگی با مدیریت و تلاش های سازنده در عرصه های مختلف کشور تجلی عشق و دلدادگی به مردم و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بیش از پیش در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام برخواهند داشت.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی در سپهر ایران اسلامی، آیینه تمام نمای عشق و ایثار در راه خدمت به ملت عزیز ایران اسلامی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 318773
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار