خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/22 - 17:52
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
منادی سفیدان با اشاره به نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان سنجش:

بسیاری از نگرانی‌‎ها در خصوص امنیت آزمون‌‎های نهایی مدارس برطرف شد

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان سنجش، گفت: بر اساس گزارش‌ها و مستندات ارائه شده در نشست امروز، بسیاری از نگرانی‌‎های اعضای کمیسیون در خصوص امنیت آزمون و وجود تقلب در امتحانات نهایی برطرف شد.

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملتدر تشریح نشست امروز (دوشنبه 22 خرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش سنجش برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که در افکار عمومی پیرامون امنیت آزمون و وجود تقلب در آزمون‌های نهایی آموزش و پرورش وجود دارد، این نشست برگزار شد.



نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس گزارش‌ها و مستندات ارائه شده در نشست امروز، بسیاری از نگرانی‌‎های اعضای کمیسیون در خصوص امنیت آزمون و وجود تقلب در امتحانات نهایی برطرف شد.



رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: اگر برخی زیرساخت‌ها در این خصوص نیز ضعف دارد باید در آینده نزدیک برطرف شود تا به امنیت آزمون افزوده و به اعتلای علم و آموزش در کشور بیانجامد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363243
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم