خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/23 - 17:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نصیرایی در تشریح دستور کار کمیسیون فرهنگی امروز خبر داد:

برنامه‌های عملیاتی از اولویت‌های اصلی وزیر ارشاد است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از اولویت‌های اصلی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست این کمیسیون خبر داد.

مجید نصیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در تشریح دستور کار امروز( سه شنبه ۲۳ شهریورماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون در خصوص رسیدگی به اخبار فرهنگی و هنری کشور بود که با حضور اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد و معاونین این وزارتخانه برگزار شد. 



نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ادامه جلسه وزیر ارشاد جزئیاتی از اولویت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری که برای وزارتخانه پیش بینی کرده بود، برای اعضای کمیسیون تشریح و مقرر گردید کمیسیون فرهنگی در این راستا همکاری لازم را با وزارتخانه داشته باشد.



وی ادامه داد: برنامه‌های عملیاتی از اولویت‌های اصلی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی است، وزیر ارشاد توجه و تاکید جدی به برنامه‌های پیش بینی شده دارند و اعتقاد راسخ به آرایش و اصلاح  برنامه‌های پیش بینی شده این وزارتخانه داشته تا تک به تک آنها به مرحله عملیاتی شدن برسند.



نصیرایی تاکید کرد: نقش وزارت فرهنگ و ارشاد در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری کشور بسیاری محوری و پررنگ است، فضا و رویکرد رسانه ای در کشور نیازمند متناسب سازی با فضای جدید ملی و بین المللی است که باید  عملکرد و نگاه جدیدى به این فضا در تمام عرصه‌ها حاکم باشد، تمام موارد عنوان شده در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید کمیسیون پیگیر محقق شدن آنها در طول زمان مشخص باشد.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در ادامه نشست مسئله فرهنگ عمومی از جمله موضوعاتی بود که وزیر ارشاد در این جلسه به آن پرداختند و مقرر شد توجه ویژه‌ای به این موضوع صورت بپذیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 327168
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار