خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/21 - 13:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
شاوردیان در جریان بازدید از پاویون مرکز نوآوری قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس:

برنامه‌ریزی ها و دستاوردهای خانه خلاق قوه مقننه برای آینده کشورمان مثمرثمر خواهد بود

نماینده مردم ارامنه تهران و شمال کشور در مجلس یازدهم با حضور در پاویون مرکز نوآوری قوه مقننه، گفت: خانه خلاق از زمان فعالیت تاکنون با برگزاری نشست های همرسان تعاملات خوبی با نمایندگان مجلس، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه داشته و برنامه‌ریزی ها و دستاوردهای آن‌ها به‌طور قطع برای آینده کشورمان مثمرثمر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ آرا شاوردیان امروز ( پنح شنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه ) با حضور در نمایشگاه اینوتکس از پاویون مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.



شاوردیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: بسیار خرسندم که در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس و پاویون مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه حضور دارم؛ مرکز نوآوری نخستین غرفه ای است که درآن حضور یافتم زیرا اینجا را خانه خود می‌دانم.



وی افزود: در گفت و گویی که با حمیدیا رئیس خانه خلاق داشتم در جریان فعالیت‌های گسترده مرکز قرار گرفتم.



شاوردیان ادامه داد: این مرکز می‌تواند اطلاعات نوآورانه‌ خود را در اختیار نمایندگان قرار دهد تا بتوانند از آن‌ها استفاده کنند؛ مرکز نوآوری از زمان فعالیت تاکنون با برگزاری نشست های همرسان تعاملات خوبی با نمایندگان مجلس، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه داشته است.



عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان مرکز نوآوری گفت: به رئیس خانه خلاق قول دادم که بیشتر در جریان فعالیت های مرکز قرار گیرم زیرا برنامه‌ریزی و دستاوردهای آن‌ها به‌طور قطع برای آینده کشورمان مثمرثمر واقع خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 361548
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم