خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/20 - 09:14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
این هفته در کمیسیون آموزش مجلس صورت می‌گیرد؛

بررسی گزارش تفریغ بودجه آموزشی و پژوهشی با حضور رئیس و دادستان دیوان محاسبات

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس این هفته موضوع بررسی گزارش تفریغ بودجه آموزشی و پژوهشی با حضور رئیس و دادستان دیوان محاسبات را در دستور کار خود خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این هفته در از روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه (21 تا 23 دی‌ماه) نشست تخصصی خواهند داشت.



در روز یکشنبه اعضای کمیسیون طرح الحاق یک ماده به قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی(2) و طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس را بررسی می‌کنند.



همچنین انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات و انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضوتی در کمیسیون طرح صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت نیز در دستور کار کمیسیون قرار دارد.



در روز سه شنبه نیز پس از نشست هیأت رئیسه کمیسیون، بررسی تفریغ بودجه آموزشی و پژوهشی کشور با حضور رئیس و دادستان دیوان محاسبات کل کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.



کارگروه فرهنگ و تربیت اسلامی نیز روز دوشنبه با موضوع بررسی مسائل فرهنگی و تربیتی در آموزش و پرورش نشست برگزار خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 311645
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار