خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/11 - 17:25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
با حضور وزیر نفت در کمیسیون فرهنگی تاکید شد:

بررسی مشکلات و نحوه حمایت از باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نفت، برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: طی این نشست دو سوال منطقه‌ای از وزیر نفت در خصوص باشگاه‌ فوتبال صنعت نفت آبادان مطرح شد و موضوعاتی همچون ضرورت اداره این باشگاه‌، حمایت و رفع مشکلات آن در جلسه عنوان شد.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (دوشنبه11 اردیبهشت ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: امروز اعضای کمیسیون فرهنگی مهمان اوجی وزیر نفت و معاونان وزارتخانه بودند؛ طی این نشست دو سوال منطقه‌ای از وزیر نفت در خصوص باشگاه‌ صنعت نفت آبادان مطرح شد و موضوعاتی همچون ضرورت اداره این باشگاه‌، حمایت و رفع مشکلات آن در جلسه عنوان شد.



 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش دیگر نشست امروز لایحه« پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان در برابر سوء رفتار» مورد بررسی قرار گرفت، با توجه به اینکه کلیات این لایحه در صحن علنی تصویب شده بود، مقرر شد کمیسیون فرهنگی پیشنهادات خود را در مورد جزییات این لایحه به کمیسیون مربوطه ارجاع دهد.



وی در ادامه یادآور شد: در نشست امروز نمایندگان کمیسیون فرهنگی و کارشناسان حقوقی به ضرورت توجه به حقوق «زن با نگاه خانواده» مورد تاکید قرار گرفت؛ جدا کردن حقوق زن از نظام خانواده از تذکرات و مصوبات کمیسیون بود. /



پایان پیام



 



 

  • کد خبر : 360912
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم