خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/27 - 20:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی از اصفهان مطرح شد؛

بررسی مشکلات هنرمندان صنایع دستی اصفهان

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تشریح سفر کمیسیون به استان اصفهان گفت: در نشستی که با مسئولان اتاق بازرگانی صنایع دستی استان اصفهان داشتیم، موضوعات مربوط به این صنعت مورد بررسی قرار گرفت.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درمورد سفر اعضای کمیسیون فرهنگی به استان اصفهان  گفت: چهارمین سفر اعضای کمیسیون فرهنگی به استان اصفهان با هدف رونق گردشگری و پررنگ کردن نقاط  قوت و شناخت ضعف ظرفیت‌های گردشگری این استان توریستی کشور انجام پذیرفته است.



نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود:  استان اصفهان با فرهنگ غنی و کهنی که دارد که هر ساله پذیرای مهمان های  داخلی و خارجی است)( البته قبل از شیوع کرونا)، با توجه به نزدیکی اول آذر ماه «روز اصفهان» توجه به استان متمدن و شهید پررو کشورمان می‌تواند فرصتی بزرگ برای شناسایی ظرفیت‌های آشکار و پنهان این استان باشد. 



وی ادامه داد: در ابتدای ورود به اصفهان جلسه‌ای با نخبگان علمی و ادبی این استان داشتیم که حدود ۴ ساعت پیرامون اقتصاد فرهنگ و هنر و مباحث فرهنگی و اقتصادی مباحثی مطرح شد. همچنین نشستی با مسئولان اتاق بازرگانی صنایع دستی استان اصفهان داشتیم که موضوعات مربوط به این صنعت مورد بررسی قرار گرفت در این جلسه مشکلات و دغدغه‌های هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی مورد بررسی قرار گرفت. نکته حائز اهمیت این است که توجه به تولیدات صنایع دستی٬ مسیر ارزآوری برای کشور محسوب می‌شود.



نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: جلساتی با نماینده ولی فقیه سید یوسف طباطبائی نژاد و آیت الله حاج شیخ محمد ناصری استاد اخلاق و تربیت اسلامی داشتیم، پیرامون مسائل فرهنگی و عملکرد نهادهای متولی موضوعاتی مطرح شد.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: در بازدیدها جلسه ای با شورای فرهنگ عمومی با حضور نماینده ولی فقیه، فرمانداران و اعضای کمیسیون فرهنگی برگزار شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 331583
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار