خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/02 - 17:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس کمیته دانشگاه‌های غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی مجلس:

بررسی طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش ادامه دارد

رئیس کمیته دانشگاه‌های غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی مجلس با بیان اینکه بررسی «طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی» در کمیسیون آموزش ادامه دارد، گفت: تا کنون دو ماده از این طرح در کمیسیون مورد رسیدگی قرار گرفته است.

امانقلیچ شادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با یادآوری اینکه طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی 25 آبان ماه 1400 به کمیته دانشگاه‌های غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی کمیسیون آموزش ارائه شد، اظهار کرد: این طرح پس از تصویب کلیات بر اساس اصل 71 قانون اساسی به کمیته تخصصی دانشگاه‌های غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد و کمیته روی آن کار کرد.



نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس ادامه داد: بر همین اساس پس از بررسی‌های صورت گرفته در کمیته، گزارشی به کمیسیون ارائه شد و در حضور رئیس دانشگاه آزاد و معاونان وی، نمایندگان از دیوان عدالت اداری، وزارت علوم، قوه قضاییه و مرکز پژوهش‌های مجلس گزارش کمیسیون ارائه و طرح مذکور بررسی شد.



رئیس کمیته دانشگاه‌های غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه تا کنون 2 ماده از این طرح در کمیسیون بررسی و تصویب شده است، تصریح کرد: سایر مواد طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در جلسات بعدی کمیسیون آموزش در دستور کار قرار می‌گیرد و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 342627
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار