خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/16 - 17:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نصیرایی در تشریح دستور کار امروز خبر داد:

بررسی طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران در کمیسیون فرهنگی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران در نشست این کمیسیون خبر داد.

مجید نصیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در تشریح دستور کار امروز( سه شنبه ۱۶شهریورماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون در خصوص رسیدگی به اخبار فرهنگی و همچنین بحث و بررسی حمایت از ورزش و ورزشکاران با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی، اعضای کمیته تربیت بدنی و جوانان و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.



نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران زمانی که در صحن اعلام وصول شد برای بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده شد، کمیسیون برای رسیدگی به جزییات بیشتر، این طرح را به مرکز پژوهش های مجلس ارسال کرد؛ در این بین به کمیته تربیت بدنی ماموریت پیگیری داده شد تا با همکاری مرکز پژوهش های مجلس اقدامات لازم در راستای  بررسی و نتایج این طرح را  دنبال کنند و نتیجه پایانی آن را به کمیسیون فرهنگی ارجاع دهند.



نصیرایی تاکید کرد: در ادامه نشست امروز گزارشی از نتایج طرح  حمایت از ورزش توسط کمیته تربیت بدنی با حضور کارشناسان مرکز پژوهش ها در کمیسیون ارائه شد. کارشناس مرکز پژوهش ها مجلس، کارشناس سازمان برنامه بودجه و طراح اولیه این طرح و اعضای کمیسیون فرهنگی در خصوص نتایج کلی و جزیی این طرح دیدگاههای خود را مطرح کردند.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران در ۳۰ بند تهیه شده که در موضوعات متفاوت از قبیل حمایت از ورزش دانش آموزشی، راهکارهای حمایت از ورزش همگانی در سطح جامعه و … مورد بررسی قرار داده شود و همچنین مقرر گردید در جلسات آتی مفاد و جزئیات این طرح مورد بررسی قرار بگیرد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 326634
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار