خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/08 - 17:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نصیرایی در تشریح دستور کار امروز خبر داد:

بررسی دلایل کندی اجرای عملیات عمرانی حوزه فرهنگی و هنری

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی پیشرفت کند زیر ساخت‌های پروژه های عمرانی حوزه فرهنگی و هنری در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

مجید نصیرایی  درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(سه شنبه  هشتم تیر ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار کرد: نشست امروز کمیسیون با حضور صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای کمیسیون برگزار شد.



 نماینده فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حدود ۱۳ سوال از وزیر ارشاد در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار داشت. بخشی از سوالات مربوط به حوزه فرهنگ و هنر و قسمتی در راستای رویکرد وزارتخانه بود.



وی تاکید کرد : در ادامه نشست وزیر ارشاد هجمه های که در راستای حوزه فرهنگی وجود دارد، در ۵ محور کلی نظیر ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، تضعیف قدرت ملی ، تضعیف سبک زندگی ایرانی و اسلامی، ایجاد رخنه های فساد، تضعیف مسئولیت پذیری و رواج فردگرایی افراطی را توضیح داده اند و به رویکردهای وزارتخانه در این راستا پرداختند.



نصیرایی در پایان خاطر نشان کرد: در پایان جلسه در خصوص توزیع منابع و اعتبارات بحث و گفت وگوهایی صورت گرفت. کندی  پیشرفت زیر ساخت‌های عمرانی فرهنگی و هنری مورد بررسی قرار گرفت و قول‌های مساعدی در جهت حل آنها ارائه داده شد.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت،مشروح گزارش نشست کامل کمیسیون فرهنگی با وزیر ارشاد از همین خبرگزاری منتشر خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 322208
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار