خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/26 - 16:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری در تشریح دستور کار امروز مطرح کرد:

بررسی درآمدها، هزینه کرد و مدیریت شرکت سیاحتی علیصدر در کمیسیون فرهنگی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش هیات تحقیق و تفحص از درآمدها، هزینه کرد و مدیریت شرکت سیاحتی علیصدر در کمیسیون متبوعش خبر داد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تشریح نشست روز( دوشنبه 26 تیرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز فتح الله توسلی نماینده مردم بهار، کبودر آهنگ در مجلس به عنوان رئیس هیأت تحقیق و تفحص از مجموعه گردشگری غار علیصدر همدان حضور داشت و گزارشی از هیات تحقیق و تفحص از درآمدها، هزینه کرد و مدیریت شرکت سیاحتی علیصدر را ارائه کرد.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه مستنداتی از تخلفات صورت گرفته در خصوص اداره این غار گردشگری به اعضای کمیسیون فرهنگی ارائه و مقرر شد تمام مستندات قانونی به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه شود تا کوتاهی دستگاه‌ها در مورد تخلفات صورت گرفته مورد سوال قرار بگیرد.



منتظری گفت: اگر پیشنهادات قانونی وجود دارد که می‌تواند از تخلفات صورت گرفته جلوگیری کند در برنامه هفتم توسعه مطرح شود.



عضو کمیسیون فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: گزارش ارائه شده از مدیریت شرکت سیاحتی غار علیصدر  بعد از ده روز با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط بررسی و پس از  تکمیل آن در کمیسیون فرهنگی به صحن ارجاع می‌شود./



 پایان پیام



 

  • کد خبر : 365163
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار