خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/25 - 18:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری در تشریح دستور کار کمیسیون فرهنگی

بررسی اعتبارات حوزه فرهنگ در لایحه بودجه 1400/ قول مسئولان برنامه و بودجه برای فراهم کردن زمینه ارتقای بودجه فرهنگی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی اعتبارات حوزه فرهنگ در لایحه بودجه 1400 خبر داد و گفت: مسئولان سازمان برنامه و بودجه قول دادند تا حد امکان زمینه ارتقای بودجه حوزه فرهنگ را فراهم کنند.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز (سه شنبه 25 آذرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی اعتبارات بخش فرهنگ در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کشور با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: مسئولان سازمان گزارشی از بخش‌های مختلف و کلیات بودجه ارائه کردند و سپس به بودجه وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش، سازمان فرهنگ و ارتباطات، جامعه المصطفی، تقریب مذاهب اسلامی و سایر نهادها و دستگاه های مرتبط با کمیسیون به تفکیک در حوزه تملک و دارایی بررسی و مرور شد.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: بودجه 1399 حوزه فرهنگ با 1400 مورد مقایسه قرار گرفت و مقرر شد در نشست‌های بعدی به صورت تخصصی‌تر از دستگاه‌های مرتبط با حضور سازمان برنامه و بودجه دعوت به عمل آید و بودجه های آنها بررسی شود.



وی ادامه داد: هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی تلاش برای ارتقای بودجه های فرهنگ در حد مقدورات بودجه کشور است و مسئولان سازمان برنامه و بودجه قول دادند تا حد امکان زمینه ارتقای بودجه حوزه فرهنگ را فراهم کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 310097
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار