خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/07 - 14:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش:

بخشی از مطالبات معلمان خرید خدماتی پیش از نوروز پرداخت می‌شود

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت بخش مهمی از مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی تا پیش از شروع سال جدید خبر داد.

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت درباره آخرین وضعیت پرداختی به معلمان خرید خدمات آموزشی، عنوان کرد: متأسفانه پرداخت حقوق به معلمان خرید خدمات آموزشی با مشکل مواجه شده بود که با رایزنی‌های صورت گرفته از جانب معاونت منابع انسانی با سازمان برنامه و بودجه، تأکید شده که تا پیش از پایان سال بخشی از مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی پرداخت شود.



معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: تلاش داریم مابقی مطالبات معلمان زحمتکش خرید خدمات آموزشی را نیز تا پایان کارشان یعنی خردادماه پرداخت کنیم.



وی پیشنهاد کرد که معلمان خرید خدمات آموزشی حتما در آزمون ماده 28 در اردیبهشت ماه شرکت کنند، چراکه امتیازات ویژه‌‎ای برای پذیرفته شدن آن‌ها در نظر گرفته شده است.



احمدی لاشکی یادآور شد: البته تا کنون تمامی نیروهای خرید خدماتی پیش از سال 91 تبدیل وضعیت شدند و حتی قانون ایثارگران برای تبدیل وضعیت این گروه از معلمان نیز اعمال شد ولی با همه این احوال در حال حاضر حدود 19 هزار نیروی خرید خدمات آموزشی وجود دارد که باید در آزمون‌های استخدامی شرکت کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 357841
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم