خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/30 - 10:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
میرتاج‌الدینی:

باید به ورزش و جوانان در بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه به صورت ویژه توجه شود

نماینده مردم تبریز در مجلس بر ضرورت توجه ویژه به ورزش و جوانان در بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می شود بودجه قابل توجهی به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تخصیص داده شود تا بتوانند به صورت متناسب نسبت به تقسیم بودجه برای فدراسیون‌ها اقدام کنند.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی ، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه ورزش و جوانان باید به صورت ویژه در بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه دیده شود، گفت: این مهم مطالبه جدی ما از دولت است و در کمیسیون برنامه و بودجه هم آن را دنبال می کنیم.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد می شود بودجه قابل توجهی به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تخصیص داده شود تا بتوانند به صورت متناسب نسبت به تقسیم بودجه برای فدراسیون‌ها اقدام کنند.



رییس فراکسیون راهبردی مجلس ادامه داد: حمایت ویژه خود را از وزیر ورزش و جوانان اعلام می کنیم و در این راستا هر حمایتی لازم باشد در دستور کار قرار می دهیم.



وی با حضور در ستاد وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک انتصاب معاون جدید، گفت: تغییرات اخیر بیانگر دمیده شدن خون تازه در رگ‌های وزارت ورزش و جوانان است و امیدواریم جامعه ورزش و جوانان از این تغییرات منتفع می شوند.



میرتاج‌الدینی یادآور شد: مبحث بصیرت ورزشکاران و حمایت از ورزشکاران انقلابی پاسدار ارزش ها به طور ویژه باید در دستور کار قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 354034
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم