خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/29 - 12:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

بازدید شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی از کتابخانه مجلس شورای اسلامی در هشتمین روز نمایشگاه

غرفه کتابخانه مجلس شورای اسلامی در هشتمین روز نمایشگاه میزبان شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی مختلف بود.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت  از روابط عمومی و امور بین‌الملل کتابخانه،‌ موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، غرفه این کتابخانه در هشتمین روز نمایشگاه چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه، پذیرای شخصیت‌ها، پژوهشگران، دانشجویان، طلاب و اهالی کتاب و رسانه بود.



مجتبی مطهری، فرزند بزرگ استاد شهید مرتضی مطهری، به عنوان میهمان حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رنجبر، معاون پژوهش کتابخانه مجلس، ازغرفه این مرکز دیدن کردند و تازه‌های نشر این مرکز به ایشان معرفی شد.محمد باقر الفت، معاون نیروی انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه و سردار جعفری، رئیس دفتر و مشاور سابق رئیس مجلس شورای اسلامی، دیگر بازدیدکنندگان از غرفه کتابخانه مجلس بودند که با دقت و صرف زمان در غرفه این مرکز، در جریان فعالیت‌ها و خدمات متنوع مجموعه کتابخانه،‌ موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی قرار گرفتند. همچنین موسی رنجبر مستندساز و کاریکاتوریست نیز از جمله شخصیت‌های هنری بازدید کننده از غرفه قوه مقننه بودند که ضمن بازدید، با مسئولان غرفه، گپ و گفت هنری و علمی داشتند.



غرفه کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در شبستان مصلای امام خمینی(ره)، روبروی راهروی شماره 9، غرفه 31، پذیرای کلیه بازدیدکنندگان و پژوهشگران خواهد بود./



پایان پیام


  • کد خبر : 361831
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم