خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/28 - 14:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از محل های آسیب‌زای اصفهان

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تشریح سفر کمیسیون به استان اصفهان گفت: هتلداران اصفهانی انتقادهایی بر مالیات ارزش افزوده در حوزه هتلداری داشتند که مقرر شد کمیسیون این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درمورد سفر اعضای کمیسیون فرهنگی به استان اصفهان گفت: در ادامه سفر سه روزه اعضای کمیسیون فرهنگی بازدیدی از محل های آسیب زا در اصفهان داشتیم که با نظارت‌های  صورت گرفته شده و گفت و گویی که با اهالی محله داشتیم٬ مقرر شد این مشکلات پیگیری شود، فراموش نکنیم آسیب‌های اجتماعی همیشه به هم پیوسته هستند، دومینویی که یک شاخص آن مسائل فرهنگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 



نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی جلسه مشترکی با شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان داشتند، در این نشست به پیوست فرهنگی بیشتر پروژه ها اشاره شد و همچنین گزارشی از پروژه های فرهنگی استان اصفهان که در دستور کار شهرداری است، ارائه شد. یکی از پروژه های مهم که متاسفانه نیمه تمام مانده باغ موزه دفاع مقدس بود که اعضای فرهنگی شهرداری انتظار دارند کمیسیون فرهنگی تا حد توان از این پروژه حمایت کند.



منتظری تاکید کرد: اصفهان یکی از شهرهای باستانی و قدیمی است که بسیاری از آثار تاریخی در منازل بدون اینکه مورد توجه باشند در گذر زمان از بین می‌روند؛ بر همین اساس پیشنهاد شکل گیری حوزه ای برای حفظ و نگهداری آثار باستانی و تاریخی این شهر را ارائه کردند؛ مقرر گردید در این راستا با وزارت میراث فرهنگی جلسه ای داشته و موضوع را پیگیری کنیم.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: جلسه بعدی اعضای کمیسیون با چهره‌های فعال در هتلداری، گردشگری و صنایع دستی با حضور علوی مشاور ویژه وزیر میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد، که بسیاری از مشکلات و خلاهای قانونی که در این حوزه وجود دارد  مورد بررسی قرار گرفت، در این نشست هتلداران انتقادهایی بر مالیات بر ارزش افزوده در حوزه هتلداری داشتند که مقرر شد کمیسیون این موضوع را مورد بررسی قرار دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 331600
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار