خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/18 - 15:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در جریان دومین روز بازدید از کرمان صورت گرفت؛

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی از نمایشگاه رفسنجان شناسی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دومین روز از سفر اعضای کمیسیون فرهنگی به استان کرمان را تشریح کرد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در ادامه سفر کمیسیون فرهنگی به استان کرمان گفت:  کمیسیون فرهنگی بازدیدی از نمایشگاه رفسنجان شناسی داشتند؛ این نمایشگاه به مناسبت روز رفسنجان برگزار شد و قابلیت‌ها و ظرفیت‌‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و هنری شهر رفسنجان در معرض دید عموم قرار گرفت.



نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه اعضای کمیسیون در همایش رفسنجان شناسی شرکت کردند؛ در این همایش مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سخنرانی مختصری رفسنجان را قبل از انقلاب محل رفت و آمد بزرگان انقلاب دانست و تاکید کردند که شنیدن صدای هنر و دیدن معنویت در زمینه‌های مختلف بسیار مهم است که خوشبختانه در این شهر به وفور دیده می‌شود. در این مراسم حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، نمایندگانی از وزارت ارشاد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.



منتظری تاکید کرد: در ادامه اعضای کمیسیون وارد کارگروه‌های تخصصی شدند؛ از کارگروه سینما تا ورزش و گردشگری به منظور شناسایی مسائل و مشکلات بخش رفسنجان مورد توجه قرار گرفت تا راهکارهای مناسب برای حل آنها در نظر گرفته شود.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده اعضای کمیسیون بازدیدهای میدانی را از اماکن تاریخی، مساجد، مراکز گردشگری، نمایشگاه قرآنی و.... استان کرمان در دستور کار دارند تا مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 335228
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار