خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/13 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
بعد از ظهر امروز صورت گرفت

بازدید اعضای کمیسیون آموزش از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک علم و فناوری پردیس

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک علم و فناوری پردیس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بعدازظهر امروز (دوشنبه 13 بهمن) از بخش های مختلف پارک علم و فناوری پردیس بازدید کردند.



 











بازدید اعصای کمیسیون آموزش از پارک علم و فناوری پردیس


 



اعضای کمیسیون آموزش پس از حضور بر مزار شهدای گمنام پارک علم و فناوری پردیس در نشستی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مهدی صفاری نیا رئیس این پارک حضور یافتند.



 











بازدید اعصای کمیسیون آموزش از پارک علم و فناوری پردیس


 



در این نشست گزارش عملکردی از فعالیت های پارک علم و فناوری پردیس به نمایندگان عضو کمیسیون آموزش ارائه شد و برنامه های آتی پارک علم و فناوری پردیس برای توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها تشریح شد.



در ادامه اعضای کمیسیون آموزش از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک که نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه به شمار می آید، بازدید کردند.



 











بازدید اعصای کمیسیون آموزش از پارک علم و فناوری پردیس


 



همچنین نمایندگان مجلس به بازدید از شرکت های پژوهش گستر فعال در حوزه مکانیک و تجهیزات خاص صنعتی، الکترونیک برتر فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و آریا طب فیروز فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و تنها تولیدکننده دستگاه دیالیز در خاورمیانه پرداختند.



لازم به ذکر است 950 محصول در حوزه های دارویی، تجهیزات پزشکی، بایو، مخابرات، مکانیک، ICT، الکترونیک و اپتیک از حدود 450 شرکت در این نمایشگاه به صورت منتخب به نمایش درآمده است که 320 شرکت از این تعداد، شرکت فعال و مستقر در پارک علم و فناوری پردیس هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 313174
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار