خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/20 - 12:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در جریان سفر به تبریز صورت گرفت؛

بازدید اعضای کمیسیون آموزش از بزرگترین تولیدکننده بردهای الکترونیک در منطقه

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در ادامه سفر خود به تبریز از شرکت دانش بنیان صنایع صبح پالار آسیا که در زمینه تولید بردهای الکترونیکی فعالیت دارد بازدید به عمل آوردند و بر حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جریان سفر به تبریز از شرکت دانش بنیان صنایع صبح پالار آسیا بازدید کردند. این شرکت که 350 مدل برد برای محصولات الکترونیکی تولید می کند از معدود شرکت هایی به شمار می آید که در این حوزه فعال بوده و مشتری های بخش خصوصی در زمینه تولید فر، گاز، یخچال و خودرو دارد. 



در این شرکت دانش بنیان 660 فارغ التحصیل در مقاطع دکتری، ارشد و کارشناسی مشغول به کار هستند و مدیرعامل این شرکت نیز پس از قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان مجلس اقدام به تاسیس این شرکت کرده و در حوزه تولیدات برد به لحاظ قیمت و کیفیت با تولیدات خارجی رقابت می کند.



خالقی معاون پارلمانی صندوق نوآوری و شکوفایی در جریان این بازدید، گفت: در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان اقدامات لازم برای تامین مالی این شرکت ها صورت خواهد گرفت و صندوق نوآوری این آمادگی را دارد برای توسعه خطوط تولید و پروژه های کلان ملی شرکت های دانش بنیان را مورد حمایت قرار دهد.



وی ادامه داد: در همین راستا صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور افزایش سرمایه در گردش و تحقیق و توسعه تاکنون 40 میلیارد تومان نسبت به حمایت مالی از این شرکت اقدام کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 361489
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم