خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/15 - 19:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
هفته آینده در دستور کار اعضای کمیسیون آموزش قرار دارد؛

بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و موسسه تحقیقات واکسن رازی

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس هفته آینده بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را دستور کار خود دارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس هفته آینده در روزهای یکشنبه دوشنبه و سه شنبه (18 تا 20 مهرماه)  دستور کارهای مختلفی را در برنامه خود دارند.



 بر این اساس در روز یکشنبه اعضای کمیسیون آموزش مجلس، گزارش معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته ناجا را استماع می‌کنند.



 در ادامه نیز بررسی شور دوم طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار کمیسیون آموزش در روز یکشنبه قرار دارد.



 بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در دستور کار اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در روز دوشنبه خواهد بود.



 در روز سه شنبه نیز بررسی لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور (اعاده شده از شورای نگهبان) و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان مجلس از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۱۳۹۱ تاکنون در دستور کار کمیسیون آموزش مجلس قرار دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 328423
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار