خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/25 - 15:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
زاهدی در قالب پیام:

اهانت به قرآن اقدامی مذبوحانه و شرم‌آور است/ این اقدام موجبات اتحاد بیشتر پیروان ادیان الهی در برابر طراحان پیدا و نهان این توطئه‌های شیطانی را رقم می‌زند

رییس فراکسیون مهدویت و تمدن سازی مجلس، ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم از این اقدام مذبوحانه و شرم‌آور به عنوان عاملی در جهت اتحاد بیشتر پیروان ادیان الهی در برابر طراحان پیدا و نهان این توطئه‌های شیطانی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی زاهدی نماینده و کرمان و راور و رییس فراکسیون مهدویت و تمدن سازی مجلس شورای اسلامی طی پیامی اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد و این اقدام را مذبوحانه و شرم‌آور خواند.



متن این پیام به شرح زیر است:



آمن الرّسول بما أنزل إلیْه من رّبّه والْمؤْمنون کلٌّ آمن باللّه و ملآئکته و کتبه و رسله لانفرّق بیْن أحدٍ مّن رّسله



اهانت جنون‌آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان‌دهنده هدف حملات استکبار، اصل اسلام و قرآن است.



توهین به مقدسات دینی و اعمال رفتارها و مقررات اهانت آمیز، در تمام ادیان الهی امری مذموم بوده و غیرقابل تحمل است و ارزش‌های دینی که برخواسته از فطرت الهی و نجات بخش بشریت است، همیشه باید مصون از تعرض، اهانت و دست‌اندازی باقی بماند.



فراکسیون مهدویت و تمدن سازی مجلس شورای اسلامی با ابراز انزجار از این اقدام مذبوحانه و شرم‌آور، اعلام می‌دارد رفتارهای دین‌ستیزانه و سازمان‌یافته‌ای که در برخی کشورهای اروپایی با چراغ سبز مدعیان دروغین دموکراسی صورت می‌گیرد، به شدت محکوم بوده و موجبات اتحاد بیشتر پیروان ادیان الهی در برابر طراحان پیدا و نهان این توطئه‌های شیطانی را رقم خواهد زد.



محمدمهدی زاهدی



رییس فراکسیون مهدویت و تمدن سازی مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 365035
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار