خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/17 - 10:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سخنگوی کمیسیون آموزش ضمن تبریک روز خبرنگار:

امنیت شغلی و مطالبات به حق خبرنگاران باید به طور جدی پیگیری شود

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن تبریک روز خبرنگار، خواستار ساماندهی و رسیدگی به مطالبات به حق خبرنگاران از جمله امنیت شغلی آنان، بیمه خبرنگاری و بهره مندی آنان از حقوق و مزایا مکفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن پیام تبریک رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری و نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:



همیشه برای بهتر دیده شدن و اثربخش بودن یک کار هنری نیاز به خبررسانی درست و شفاف بوده است. براستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.



فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و خبررسانی بخصوص خبرنگاران پر تلاش خراسان شمالی تبریک می گویم. بی شک تلاش های خالصانه خبرنگاران عزیز در آگاهی بخشی و دانش افرایی جامعه بی بدیل و ستودنی است؛ تلاشهایی که از رهگذر آن امیدها زنده می شود و افق هایی روشن برای تعالی و توسعه ترسیم می گردد.



خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.



جا دارد در این روز مبارک بیش از پیش به مطالبات و دغدغه‌های خبرنگاران عزیز و کوشا پرداخته شود و مسائلی چون امنیت شغلی این عزیزان، بیمه خبرنگاری و بهره مندی از حداقل حقوق و مزایا به طور جدی پیگیری شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 324502
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار