خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/24 - 10:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
کرمی مطرح کرد؛

اقدامات موثر صندوق ذخیره فرهنگیان برای حل مشکلات و چالش‌ها/ ضرورت حمایت دولت از صندوق

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با اشاره به اقدامات موثر صندوق ذخیره فرهنگیان برای حل مشکلات و چالش‌ها بر ضرورت نگاه ویژه دولت به این مجموعه تاکید کرد.

غلامحسین کرمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به فعالیت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: اقدامات اخیر صندوق برای حل مشکلات و چالش‌های آن مورد تایید و موثر بوده و این موسسه با استفاده از ظرفیت شرکت‌های زیر مجموعه خود، علاوه بر سودآوری برای فرهنگیان، می‌تواند به عنوان بازوی قوی دولت عمل کرده و به رشد تولید در کشور کمک کند.



وی با تاکید بر اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان متعلق به یک فرد نیست، افزود: صندوق متعلق به همه فرهنگیان کشور است و بخش عمده‌ای از کارکنان کشور را شامل می‌شود بنابراین دولت باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشد.



نماینده مردم دشتی و تنگستان با اشاره به مطالبه صندوق از دولت، افزود: صندوق با چالش‌هایی مواجه است و مدیران آن اقداماتی در راستای رفع آنها انجام داده‌اند اما به صورت جدی نیاز است دولت نیز از این صندوق حمایت کند و علاوه بر پرداخت مطالبات اعضای این موسسه، کمک‌های بیشتری داشته باشد.



کرمی با بیان اینکه فرهنگیان همیشه حامی نظام هستند، گفت: به طور قطع کمک به رفع مشکلات معیشتی فرهنگیان می‌تواند در ارتقای کیفیت آموزش و رضایت‌مندی معلمان موثر باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366697
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار