خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/07 - 16:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس:

اعضای کمیسیون آموزش از «همراه اول» بازدید کردند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به منظور بررسی عملکرد شبکه آموزشی شاد، از عملکرد مثبت شرکت همراه اول در زمینه راه اندازی و توسعه نرم افزاری و زیرساختی پلتفرم شاد گفت.

 شیوا قاسمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح دستور کار امروز (دوشنبه ۷ تیر) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: اعضای این کمیسیون به منظور بررسی عملکرد شبکه آموزشی شاد از شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) بازدید به عمل آوردند.



نماینده مردم مریوان  و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش مجازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: کمیسیون به دلیل حساسیت ویژه ای که در این حوزه دارد، این بازدید را در برنامه کاری خود قرار داد.



وی با بیان اینکه تلاش‌های قابل توجهی برای زیرساخت‌ها و توسعه شبکه شاد توسط همراه اول صورت گرفته است، ادامه داد: همه اقدامات با استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان نخبه ایرانی صورت گرفته و همراه اول به صورت داوطلبانه در این عرصه تلاش‌های ماندگاری را به سرانجام رسانده است.



قاسمی پور اضافه کرد: این اقدام در حال تکمیل و توسعه است به طوریکه امکانات نرم افزاری و زیرساختی پلتفرم شاد امروز با دو ماه قبل نیز متفاوت بوده و رشد قابل توجهی داشته است.



قاسمی پور یادآور شد: در بخش دیگری از این بازدید از وب‌گرد ذره بین که توسط همراه اول راه اندازی شده رونمایی شد که این وب‌گرد نیز یک مدل کاملا بومی با کارایی وب‌گرد گوگل است و می‌تواند مورد استفاده خانواده‌‎ها، کودکان و نوجوانان قرار گیرد.



دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اضافه کرد: همچنین در این بازدید گزارشی از میزان آنتن دهی شرکت همراه اول در استان‌های مختلف به ویژه مناطق محروم دور افتاده نیز ارائه شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 322082
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار