خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/01 - 14:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
وزارت ورزش در جوابیه‌ای:

اعزام‌ ورزشکاران به بازی‌های پارالمپیک به بهانه مشکلات ارزی کاهش نمی‌یابد

وزارت ورزش و جوانان طی جوابیه‌‎ای عنوان کرد که کاهشی در اعزام‌ ورزشکاران به بازی‌های پارالمپیک به بهانه مشکلات ارزی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن جوابیه وزارت و ورزش و جوانان به مطلب «اعزام گزینشی ورزشکاران پارالمپیکی به بهانه کمبود ارز تبعیض است/ وزارت ورزش فوراً اعلام موضع کند» به شرح ذیل است:



اعزام گزینشی ورزشکاران به بازی‌های پارالمپیک به بهانه کمبود و مشکلات ارزی، مبنای کار ارزیابی ورزشکاران جهت اعزام به هیچ یک از ادوار بازی های پارالمپیک، پاراآسیایی و.. نبوده و در دستور کار این کمیته و ستاد بازی‌ها و مصوبات هیأت اجرایی قرار نگرفته و نخواهد گرفت.



پشتوانه مصوبات ستاد بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ و پاراآسیایی ۲۰۲۲ کمیته که متشکل از رؤسای محترم فدراسیون های عضو، افراد متخصص رشته های ورزشی و ورزش کشور می‌باشند، اولویت شانس کسب مدال، تحلیل وضعیت رقبا، سنجش آکادمی (وضعیت بدنی، روانشناسی، پزشکی و..) تحلیل وضعیت رکوردی بنا به رشته ورزشی مورد نظر بوده که طی ساعت‌ها کار کارشناسی و تخصصی در این زمینه‌ها انجام گرفته و مصوبات این ستاد بر این موضوع صحه گذاشته است.



آنچنان که مستحضرید نتایج حاصله در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی و ارتقاء جایگاه کاروان ایران در این بازی‌ها به رده سوم آسیا به وضوح نمایانگر این موضوع که اعزام کاروان‌ها در کمیته ملی پارالمپیک بصورت کیفی است، بوده و مورد تفقد رهبر معظم انقلاب نیز واقع گردیده است.



لذا باتوجه به حمایت های دولت، مجلس شورای اسلامی و وزرات محترم ورزش، در سالیان و ادوار گذشته و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تاکنون هیچگونه مشکلات ارزی و مالی در این راه احساس نگردیده است و ما سربازان نظام در سنگر کمیته ملی پارالمپیک در بهره برداری و به ثمر رساندن هرچه بهتر و اهتزاز پرچم کشور عزیزمان کوشا هستیم و خواهیم بود. /



پایان پیام

  • کد خبر : 310475
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار